loading...

среда, 21. октобар 2020.

Sigurno ste čuli za Golf dvojku, ali bas ovakvu..

VW Golf 2 LIMITED (1989-1990) 


Da li ste znali da je ukupno ručno sastavljen 71 komad Golfa Limited sa oznakama od 000 do 070, utisnutim na kovanim pločicama.


Na prvi pogled za običnog posmatrača je to običan Golf dvojka, medjutim ispod nije baš tako običan. Kao osnova korišćena je petovratna synchro karoserija, isključivo u crnoj metalik boji sa kodom LP9V. Radi smanjenja težine korišćeni su plitki CL branici, od kojih je prednji uzet sa američkog modela bez prostora za tablicu. Imali su plastične obloge ruba blatobrana i široku lajsnu na vratima.


Prednji deo je krasila maska sa samo dva fara i na njemu plavi znak VW Motorsporta. Na zadnjim vratima se nalazio spojler kao na GT modelima i crno crvene Hella stop lampe, a za prepoznavanje je dupla izduvna cev i na desnoj strani plavi VW motorsport amblem.Imao je dvodelne BBS RM012 felne dimenzije 6.5J x 15 ET33 sa pneumaticima 195/50 R15.

Upotrebili su blok motora iz 16v modela u koji su stavili kovane Mahle klipove.Bregaste su ostale original 16v a kompresioni odnos je iznosio 8,8:1.Za ubrizgavanje goriva je korišćen Bosch Digifant DF1.Zbog manjka prostora je korišćen usisni kolektor od Scirocca,a alternator je postavljen sa zadnje strane motora.


Uz pomoć G punjača i interkulera iz Rallye Golfa motor je razvijao 210 konjskih snaga pri 6500 obr/min i 252 Nm obrtnog momenta pri 5000 obr/min, to je ujedno bio najjači serijski motor na Golf-u do pojave MkIV R32 2003. godine.Emisiju izduvnih gasova su smanjili korišćenjem katalizatora i lambda sonde.


Prodavan je za tadašnjih 68.500 DEM, za koje je moglo da se kupi dva najopremljenija modela GTI. Proizvodjeni su od 1989 do 1990,i zanimljivo je da je na primercima iz 1990 boja na suncu “vukla” na sivu zbog korišćenja kristala, dok na modelima iz 1989 tog efekta nije imalo.


Podaci:

Tip: VW Golf 2 Limited

Godina proizvodnje: 1989 do 1990

Motor: - maloserijski motor proizveden od strane VW Motorsporta

- 16V G60 motor

- oznaka motora: 3G

- redni četvorocilindrični motor

- zapremina: 1781 ccm

- prečnik x hod: 81mm x 86,4mm

- blok motora i radilica iz 16V modela

- Mahle kovani klipovi

- DOHC 16V

- original 16V bregaste osovine

- kompresioni odnos: 8,8 : 1

- prisilno punjenje - G60-Lader


- elektronsko ubrizgavanje Bosch Digifant DF1

Snaga: - 210KS pri 6400 obr/min

- 252 Nm momenta pri 500 obr/min

- ubrzanje 0-100 km/h: 7,2 sek

- maksimalna brzina: 227 km/h

Prenos - stalni pogon na svim točkovima synchro

- 5-stepeni menjač

- hidraulična Visco sklopka

- diferencijal sa elektronskom blokadom na zadnjoj osovini

Izduvni sistem: - kompletan sistem uzet iz Rallye-Golfa G60

Vešanje: - prednje vešanje iz G60

- zadnje vešanje iz Rallye Golfa

Kočioni sistem: - 280 mm ventilirajući diskovi iz G60 snapred

- 239 mm diskovi iz modela 16V

- ABS sistem

Točkovi: - dvodelne felne BBS RM 012 dimenzija 6,5J x 15 ET33

- pneumatici dimenzije 195/50 R15

Dimenzije: - dužina: 4020 mm

- visina: 1400 mm

- širina: 1650 mm

- medjuosovinsko rastojanje: 2480 mm

- prečnik zaokreta: 10,4 m

Težina: - težina praznog vozila: 1275 kg

- teža punog vozila: 1640 kg


Potrošnja je iznosila od 9 do 16 litara na 100 predjenih kilometara.

Нема коментара:

Постави коментар